Helyreigazítás

Egy korábbi írásomban, melyben a Mallorcai élményeket írtam le, utólag észleltem egy hibát. A 4-es részben, a Katedrális átalakításai során, tévesen Gaudi-nak tulajdonítottam a jobb oldalon lévő, modern stílusban megalkotott oltárt. Ennek átadás 2007-ben történt meg, így Gaudi mester semmiképp nem készíthette.

Ezt a részt Miquel Barceló készítette. Elnézést kérek mindenkitől, nem állt szándékomban félrevezetni a népet. Sajnos néha feledékeny vagyok, és ez a rész annyira lenyűgözött, hogy elértettem.

Mallorca 5. rész

Az utolsó ott töltött napot és a hazautazást írom le ebben a postban. Nagyon jó kis nyaralás volt ez, szeretjük egy helyi estével lezárni az egészet. Tunéziában és Krétán is így volt. Nem akartunk kimaradni ebből sem.

Kikotő

Mallorca 4. rész

Volt egy pár nap kihagyás, ezért elnézést kérek az olvasóktól. Nem mindig van kedvem írni. A kocsikázás után a vacsoránál borkóstolót tartottunk. Megízleltük mindhárom borukat (vörös, rosé, fehér). Talán nekem a rosé jött be legjobban. De maradtam a kalimocso-nál. Kicsit túllőttem, mert másnap lett.

Nadal háza

Mallorca 3. rész

Ebben az írásban már kimozdulunk a szállodából és környékéről. A fakultatív programok kedvesek szoktak lenni számunkra, szoktunk is rendesen áldozni rájuk. Ezeken kicsit jobban megismerhetővé válik a az adott hely. Az első ott töltött napunk fürdőzéssel telt, délután érkezett az idegenvezető, akinél ezekre a fakultatív programokra tudtunk előfizetni.

Szikla

Mallorca 2. rész

Ebben a fejezetben megtudhatja az olvasó, hogy hol is vagyunk. Nagyjából összefoglalom a szállodai körülményeket, leírom, hogy mi jellemző a helyre. Néhány a helyre jellemző dolgot megemlítve. A történelmi része nem állt annyira közel, ezt szépen ki is hagyom.

Szállodai kilátás

Mallorca 1. rész

A tavalyi többrészes beszámolómhoz híven, az ez évi nyaralásunkat is megpróbálom részekre bontani, hogy ne kelljen az olvasónak túl sokat egyszerre befogadnia. Itt most az utazás és a megérkezés lesz leírva. Már ez sem volt mindennapi…