Samsung ügyfélszolgálat

A nemrég vásárolt TV-mel vannak bajok. A smartHUB nem működik, így az okostévém buta. Semmilyen programot nem tudok telepíteni, maga a telepítő program sem indul el. A tévé frissítését sem találja meg, pedig internet van a tévén. Böngészni tudok, a Samu fiókomba be tudok lépni. További bajom, hogy a beépített lejátszójával némely filmeknél csúszik a hang.

Ezeket a panaszokat adtam elő a Live Chat ügyfélszolgálaton. Sajnos megnyugtató választ nem kaptam. A smartHUB hibára azt mondta, hogy karbantartás volt olyan 2-3 hete és még nem állt helyre a szerver. Mert stabilizálódnia kell még – ez akkora duma, hogy iszonyat.

A frissítésre azt mondta, hogy nem minden tévének rakják fel a cuccait a szerverre, azért nem talált semmit –  ez is sáros nekem valamiért. Mondom, hogy a F6500-as típust nem is kínálja fel a felület, ezt feljegyezte, mert a majd kollégái felviszik. Tegnap USB-ről megcsináltam a frissítést egyébként.

A hang csúszását meg próbálgatnom kell az új FW-vel. Szóval: semmit, de semmit nem oldott meg. Zagyva válaszok, megoldás nélkül…